Krovna organizacija mladih Srbije, najviše nezavisno predstavničko telo mladih u Republici Srbiji, širi svoj tim i raspisuje konkurs na koji su pozvani da se prijave svi zainteresovani. Možete se prijaviti za jednu od dve pozicije – menadžera/menadžerku programa i asistenta/asistentkinju za finansije i administraciju. U nastavku možete pogledati sve informacije vezane za ove pozicije.
Pozicija menadžera/menadžerke programa
Za ovu poziciju bi trebalo da se prijaviš ako želiš da:
- koordiniraš svim programima i tematskim celinama KOMS-a;
- vršiš monitoring tekućih projekata i usklađuješ ih; organizuješ i koordinišeš rad projekata i koordinatora/ki programa i zaposlenih na programskim aktivnostima u cilju sveobuhvatnog pristupa programima i usklađivanja datuma i utvrđivanja rokova;
- redovno izveštavaš generalnog sekretara/ku o trenutnim i planiranim aktivnostima, tekućim problemima i monitoringu projekata;
- profesionalno i pravovremeno, u skladu sa vrednostima KOMS-a, komuniciraš sa partnerima, kolegama i koleginicama angažovanim na svim projektima koje KOMS sprovodi;
- prikupljaš podatke neophodne za ocenjivanje uspešnosti ostvarenih rezultata tokom realizacije programskih i projektnih aktivnosti, sprovodiš redovnu analizu i obradu prikupljenih podataka i vodiš baze podataka;
- predlažeš programska rešenja, reaktivne mere i politike generalnom sekretaru/ki, kao odgovor na novonastalu situaciju u društvenom, ekonomskom i/ili političkom okruženju i na osnovu odobrenja takve mere i sprovodiš;
- obezbeđuješ razvojnu funkciju u KOMS-u i unapređenje programa KOMS-a;
- izrađuješ periodične i finalne narativne izveštaje o radu KOMS i programima i tematskim celinama u saradnji sa koordinatorima/kama programa, koordinatorom/kom za komunikacije i odnose sa javnošću, koordinatorom/kom za monitoring i evaluaciju i ekspertima i radnim telima KOMS;
- organizuješ i predstavljaš projektne aktivnosti i ostvarene rezultate drugim organizacijama i institucijama, stručnim krugovima i javnosti;
- dostavljaš kvartalne programske izvaštaje generalnom sekretaru/ki;
- pripremaš predloge godišnjih izveštaja o radu KOMS i GPR, strateške planove generalnom sekretaru za potrebe Skupštine;
- umrežavaš se i razmenjuješ iskustva sa pojedincima, organizacijama i institucijama iz zemlje i inostranstva;
- u slučaju nepostojanja pozicije koordinatora/ke programa, obavljaš poslove vezane za određenu programsku i tematsku oblast;
- učestvuješ u pripremi i pisanju projekata i izveštaja za donatore, kao i u pripremi predloga za prikupljanje finansijskih sredstava;
- brineš o vidljivosti programa i projekata kojim koordiniraš i radiš na plasiranju informacije za javnost u saradnji sa koordinatorom/kom za komunikacije i odnose s javnošću;
- sprovodiš program prakse u KOMS-u i mentorišeš rad praktikanata/kinja za program;
- učestvuješ u procesima planiranja i pisanja predloga projekata za donatore;
- obavlja druge poslove po nalogu generalnog sekretara/ke.
Potrebna stručna sprema za ovu poziciju:
- stečeno visoko obrazovanje na studijama prvog stepena (osnovne akademske studije, osnovne strukovne studije).
Potrebno radno iskustvo:
- minimum 4 godine radnog iskustva;
- iskustvo u upravljanju projektima, programima i ljudskim resursima.
Posebni uslovi:
- poznavanje engleskog jezika – napredni nivo;
- poznavanje rada na računaru
- iskustvo u upravljanju ljudskim resursima
- visoko izražene pregovaračke, liderske i komunikacijske veštine
- veštine planiranja i pisanja, koordinacije i vrednovanja programa i projekata
- poznavanje donatorske politike u Srbiji i regionu
- iskustvo u radu u organizacijama civilnog društva
- iskustvo u omladinskm sektoru i omladinskom radu.
- sposobnost samostalnog delovanja i pokretanje inicijative
- sposobnost rada pod pritiskom i fleksibilnost u radu
- analitičke sposobnosti
- sposobnost koordinacije timom sa izraženim liderskim veštinama.
Uslovi rada koje možeš očekivati:
- fiksna plata (moguća povećanja u skladu sa povećanim obimom posla);
- radno mesto u kancelariji KOMS-a u Beogradu;
- puno radno vreme – 40h nedeljno;
- saradnja sa domaćim i inostranim partnerskim organizacijama i institucijama;
- učešće u razvoju i unapređenju programa KOMS-a.
Tip angažovanja: ugovor o radu, sa tromesečnim probnim radom.
Kako se prijaviti?
Svi zainteresovani kandidati i kandidatkinje treba da pošalju: svoj CV, 2 pisma preporuke i motivaciono pismo (do 500 reči) na konkurs@koms.rs sa naznakom „Prijava za radno mesto menadžer/menadžerka programa KOMS-a“, najkasnije do 22. februara 2022. godine (do 23:59h). Neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje prilikom selekcije.
Kandidati/kinje koji prođu u uži krug biti pozvani na razgovor sa komisijom koji će se obaviti 25. februara u Beogradu. Rezultati selekcije se očekuju do 28. februara 2022. godine.
Asistent/asistentkinja za finansije i administraciju
Za ovu poziciju bi trebalo da se prijaviš ako želiš da:
- komuniciraš sa saradnicima, partnerima, volonterima i drugim licima zainteresovanim i uključenim u projekat;
- vodiš administrativno-tehničke i finansijske poslove na projektu i poslovima izveštavanja, dokumentovanja i arhiviranja;
- odlažeš i arhiviraš neophodnu dokumentaciju i izdaje reverse za opremu KOMS-a i promotivni materijal;
- budeš odgovoran/na za nabavku potrebnog materijala za funkcionalnost rada kancelarije KOMS-a i najavljenih projektnih aktivnosti i sastanaka organa i tela KOMS-a;
- evidentiraš i arhiviraš svu finansijsku i administrativnu dokumentaciju KOMS-a u fizičkoj i elektronskoj formi (e-delovodnik) u saradnji sa koordinatorom/kom za finansije i administraciju;
- budeš odgovoran/na za vođenje Delovodnika i Arhivske knjige u skladu sa Pravilnikom o arhiviranju i kancelarijskom poslovanju KOMS i Listom registratornog materijala;
- pratiš realizaciju projekata koje KOMS sprovodi, učestvujući u organizaciji projektnih aktivnosti i pružajući logističku podršku: izrađuješ spiskove učesnika i komuniciraš sa učesnicima KOMS događaja, u skladu sa potrebama koordinatora/ke programa, arhiviraš dokumentaciju na konkursima;
- pomažeš u sastavljanju finansijskih izveštaja u zavisnosti od potreba i delegiranja koordinatora/ke za finansije i administraciju;
- pripremaš administrativno-tehničku dokumentaciju (izrada ugovora, odluka, prikupljanje računa i slično) za potrebe finansijskog izveštavanja u koordinaciji sa finansijskim menadžerom/kom i koordinatorom/kom za finansije i administraciju;
- vodiš inventarni list KOMS imovine;
- učestvuješ u procesima planiranja, realizacije, izveštavanja i vrednovanja projekata i programa KOMS-a;
- obavljaš druge poslove po nalogu menadžera/ke za finansije i koordinatora/ke za finansije i administraciju odnosno generalnog sekretara/ke.
Stručna sprema:
- stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju.
Radno iskustvo: minimum 1 godina iskustva rada u nevladinom sektoru.
Posebni uslovi:
- poznavanje engleskog jezika
- poznavanje rada na računaru
- organizatorke sposobnosti i komunikacijske veštine
- iskustvo u administrativno-tehničkim poslovima i asistiranju u projektnom menadžmentu
- sposobnost samostalnog delovanja i pokretanje inicijative
- sposobnost rada pod pritiskom i fleksibilnost u radu
- sposobnost rada u timu i dobar timski duh
Tip angažovanja: ugovor o radu na određeno na 6 meseci, od kojih su prva 2 meseca probni rad i uz mogućnost produženja ugovora.
Kako se prijaviti?
Svi zainteresovani kandidati i kandidatkinje treba da pošalju: svoj CV, spisak referenci sa kontaktima i motivaciono pismo (do 500 reči) na konkurs@koms.rs sa naznakom „Prijava za radno mesto asistent/asistentkinja za finansije i administraciju KOMS-a“, najkasnije do 22. februara 2022. godine (do 23:59h). Neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje prilikom selekcije.
Kandidati/kinje koji prođu u uži krug biti pozvani na razgovor sa komisijom koji će se obaviti 25. februara u Beogradu. Rezultati selekcije se očekuju do 28. februara 2022. godine.
Za više detalja o konkursu možete kontaktirati Miljanu Pejić, generalnu sekretarku KOMS na imejl adresu: miljana.pejic@koms.rs, ili na broj telefona: 062/467-344 radnim danima od 9 do 17 časova.