Prethodnog vikenda, od 8. do 10. novembra, u Vrnjačkoj Banji održan je prvi modul Programa jačanja kapaciteta KOMS 2019. pod nazivom “PreJaK trening za ozbiljan brending” u organizaciji Krovne organizacije mladih Srbije uz podržku DW Akademie.
Program jačanja kapaciteta Krovne organizacije mladih Srbije usmeren je na unapređenje interne strukture i kompetencija, aktivnu podršku razvoja organizacija članica, i jačanje civilnog društva u celini. Kako KOMS čini mreža 108 organizacija mladih i za mlade, ovaj program usmeren je na razvoj interne strukture i kompetencija upravo ovih organizacija, ali i drugih zainiteresovanih organizacija mladih i za mlade, naročito onih koje iskazuju zainteresovanost za uključivanje u našu mrežu.
Šta je prvi PreJaK trening doneo učesnicima/cama?
PreJaK trening za ozbiljan brending omogućio je učesnicima/cama da steknu nova znanja i veštine iz oblasti komunikacija i brendinga i to kroz neformalne radionice koje su pripremili naša trenerkinja Ana Pecarski i trener Vojislav Vujić. Teme koje su obrađene u okviru prvog modula bile su vezane za kreiranje i plasiranje poruka kroz interne i eksterne kanale komunikacije, što je svakako zahtevalo i pružanje posebne pažnje samom funkcionisanju kanala.
Kako komunicirati vrednosti, misiju i viziju sopstvene organizacije, bilo je još jedno od pitanja na koje je naš trenerski tandem temeljito odgovorio kroz različite vežbe i zadatke, da bi se ceo trening zaokružio pričom o vizuelnom identitetu i brendingu organizacija.
Naši učesnici i učesnice su vežbali i javni nastup i to kroz simulaciju konferencije za novinare, televizijskog i radio gostovanja.
Naredni modul PJK 2019. biće održan u Novom Sadu, pod nazivom “PreJaK trening za fandrejzing”.