Naziv pozicije: | Generalni/a sekretar/ka |
Trajanje konkursa: | 4. oktobar – 4. novembar 2017. godine |
Period angažmana: | 5 godina, uz mogućnost produženja mandata za još 2 godine |
Početak angažmana: | 1. februar 2018. godine
Pre zvaničnog početka mandata i njegove verifikacije od strane skupštine KOMS-a predviđen je i probni rad od 4. decembra 2017. godine. |
Tip angažovanja: | Ugovor o radu |
Odgovornost: | Neposredno Upravnom odboru, posredno Skupštini KOMS-a |
Uslovi rada:
- fiksna plata (mogućnost povećanja u skladu sa povećanim obimom posla);
- radno mesto u Beogradu;
- puno radno vreme – 40 radnih sati nedeljno (mogućnost prekovremenog rada u zavisnosti od potreba i predviđenih aktivnosti);
- putovanja u zemlji i inostranstvu.
Opis zaduženja i odgovornosti:
- upravljanje i koordinacija rada sekretarijata KOMS-a;
- operativno upravljanje ljudskim resursima KOMS-a;
- operativno upravljanje finansijskim i materijalnim resursima KOMS-a;
- koordinacija svih programa i projekata KOMS-a (planiranje i implementacija projektnih aktivnosti; angažovanje i saradnja sa ekspertima i partnerima; monitoring i evaluacija projektnih aktivnosti i programa u celini; izveštavanje o sprovedenim aktivnostima);
- koordinacija izrade godišnjih akcionih planova i budžeta;
- izrada normativnih akata neophodnih za rad Sekretarijata;
- praćenje izvršenja strateškog plana i godišnjih akcionih planova KOMS-a;
- razvoj partnerstava sa institucijama, organizacijama, donatorima i drugim relevantnim akterima;
- zastupanje i predstavljanje organizacije u eksternim odnosima;
- staranje o informisanju i javnosti rada organizacije;
- ostvarivanje komunikacije i saradnje sa organizacijama članicama KOMS-a;
- sprovođenje aktivnosti prikupljanja sredstava i mapiranja potencijalnih donatora;
- podrška u radu Upravnog odbora;
- izvršavanje drugih zadataka poverenih od strane Upravnog odbora.
Tražene kvalifikacije i kompentence:
- Funkcionalne kompetencije i veštine:
- poznavanje projektnog i finansijskog menadžmenta (poželjno iskustvo u upravljanju projektima iz EU fondova) – veštine planiranja i pisanja programa i projekata, implementacije, nadzora i evaluacije projekata;
- poznavanje omladinske politike i prilika u Srbiji i Evropi;
- poznavanje donatorske politike u Srbiji i regionu;
- odlične veštine koordinacije i efikasnog upravljanja resursima;
- menadžerske sposobnosti i veštine supervizije;
- odlične komunikacijske i interpersonalne veštine;
- sposobnost samostalnog delovanja i pokretanja inicijativa;
- sposobnost izvršavanja zadataka pod pritiskom i fleksibilnost u radu;
- sposobnost rada u timu i dobar timski duh.
- Obrazovanje:
- visoka stručna sprema, poželjno iz oblasti koje su relevantne KOMS-u.
- Radno iskustvo:
- minimum 5 godina relevantnog radnog iskustva u upravljanju projektima;
- iskustvo u radu sa različitim interesnim grupama (državne institucije, biznis sektor, civilni sektor, eksperti, itd.).
- Ostalo:
- odlično znanje engleskog jezika;
- dobro poznavanje rada na računaru (MS Office);
- uzrasta do 35 godina u trenutku kandidovanja za poziciju.
Svi zainteresovani kandidati i kandidatkinje treba da pošalju svoj CV, maksimalno 3 pisma preporuke i motivaciono pismo (do 500 reči) na konkurs@koms.rs sa naznakom „Prijava za radno mesto generalnog/e sekretara/ke“ najkasnije do 4. novembra 2017. godine (do 23:59h).
Kandidati i kandidatkinje koji budu prošli/e u sledeći krug selekcije biće obavešteni do 10. novembra. Planirana su dva kruga selekcije i razgovora sa kandidatima/kinjama u periodu od 10. do 27. novembra.
Predviđen početak radnog angažmana je 4. decembar 2017. godine sa 50{af8bb25a4c1e72e7418f8ccb74c7844138a791ca54acdfa14c50b93dee5b14d9} radnog vremena, a od 1. februara 2017. godine, sa punim radnim vremenom, nakon verifikacije od strane Skupštine KOMS-a. Probni rad uključuje i odmor za vreme novogodišnjih praznika.
Više informacija o Krovnoj organizaciji mladih Srbije možete naći na sajtu www.koms.rs.
Za sve informacije se možete obratiti i vršiocu dužnosti generalnog sekretara, Maletin Nenadu na adresu: nenad.maletin@koms.rs ili na telefon 069 738 443 radnim danima od 9 do 17h.
U Beogradu, 4. oktobra 2017. godine